Διαφημίσεις στο TikTok – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Οι διαφημίσεις στο TikTok γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς, με τις επιχειρήσεις να τις συμπεριλαμβάνουν στην digital marketing στρατηγική τους. Το TikTok άλλωστε αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς, και αποτελεί σήμερα μια μεγάλη δεξαμενή άντλησης πελατών για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι μεγάλα brands, όπως η Nike, η Adidas και η Coca Cola, επενδύουν εκατομμύρια στις TikTok διαφημίσεις για brand awareness.

Το TikTok είναι μια πλατφόρμα που χρησιμοποιούν κυρίως οι νέοι, που γεννήθηκαν το 1990 – 2010 (οι λεγόμενοι Millennials και όσοι ανήκουν στην generation Z). Στο TikTok ωστόσο δεν υπάρχουν μόνο νέοι, αλλά χρήστες όλων των ηλικιών, και αυτό καθιστά τη εν λόγω πλατφόρμα ειδική για ένα brand που θέλει να προσελκύσει πελάτες.

Πως λειτουργεί η διαφήμιση στο TikTok 

 

 

Το TikTok προσφέρει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να στήσουν από το μηδέν, γρήγορα και απλά, μια διαφημιστική εκστρατεία. Παρέχει εργαλεία στόχευσης, που επιτρέπουν σε ένα brand να απευθυνθεί σε κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Στο TikTok Ads Manager υπάρχουν διαθέσιμα μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία για τη βελτιστοποίηση των διαφημίσεων. Η επιχείρηση ορίζει απλώς το budget που θέλει να επενδύσει, τη διάρκεια της διαφημιστικής εκστρατείας, το είδος της διαφήμισης και το κοινό που αποτελεί τον στόχο.

Τα είδη των TikTok διαφημίσεων 

Όπως και σε όλα τα υπόλοιπα social media, έτσι και στο TikTok έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε το είδος της διαφήμισης που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

#1 – Top view ads 

Ίσως ο πιο διαδεδομένος τρόπος προβολής ενός brand στο TikTok. Τα top view ads εμφανίζονται στους χρήστες αμέσως μόλις ανοίξουν την εφαρμογή από το κινητό τηλέφωνό τους. Με αυτό το είδος της διαφήμισης έχετε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δει ο χρήστης άμεσα το μήνυμά σας. Συνεπώς, χρειάζεστε ένα διαφημιστικό μήνυμα ελκυστικό, που θα πείσει τον χρήστη να παραμείνει και να το παρακολουθήσει. Διαφορετικά θα το εγκαταλείψει και θα μεταβεί στο επόμενο βίντεο.

#2 – In feed ads

Ακολούθως, υπάρχουν τα in feed ads, που είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στον χρήστη καθώς σκρολάρει στο TikTok. Για να είναι αποδοτικά τα εν λόγω διαφημιστικά μηνύματα πρέπει να έχουν μια αίσθηση φυσικότητας και να μην… θυμίζουν διαφημίσεις. Με τον τρόπο αυτό οι χρήστες δεν θα ξενιστούν μόλις τα συναντήσουν μέσα στη ροή των βίντεο που παρακολουθούν. Θα παραμείνουν και θα τα παρακολουθήσουν. Συνεπώς, χρειάζεστε βίντεο λίγο πιο ευδιάθετα με έντονο ψυχαγωγικό χαρακτήρα.

#3 – Spark ads 

Τα spark ads μοιάζουν πολύ με την προώθηση αναρτήσεων στο Facebook. Επί της ουσίας το TikTok σας παρέχει τη δυνατότητα να προωθήσετε μια οργανική δημοσίευσή σας, προκειμένου να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες. Δεν υπολείπονται ωστόσο σε τίποτα των άλλων διαφημίσεων, καθώς πάλι έχετε τη δυνατότητα να θέσετε ένα κοινό στο οποίο στοχεύετε και να το προσελκύσετε με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

#4 – Άλλες επιλογές  

Οι διαφημίσεις στο TikTok εξελίσσονται διαρκώς, με τη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης να προσθέτει νέα ψηφιακά εργαλεία που υπόσχονται καλύτερα αποτελέσματα προβολής. Ανάμεσα σε αυτά και τα Branded Effect Ads ή τα Branded Hashtag Ads που παρέχουν εξειδικευμένες προωθητικές ενέργειες και συγκεκριμένη στόχευση. Επομένως, είναι σημαντικό μια επιχείρηση να αναζητήσει τα ψηφιακά εργαλεία που ταιριάζουν καλύτερα στην digital marketing στρατηγική της και φυσικά να συμπεριλάβει τις διαφημίσεις στο TikTok ανάμεσα στις πρακτικές προβολής που εφαρμόζει.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×
Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του qualityweb.gr και για την βελτίωση της online εμπειρία σας.
Επιλέξτε «Αποδοχή» ή «Ρυθμίσεις» για να ορίσετε τις επιλογές σας.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
Τα απολύτως απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Εάν ρυθμίσετε τον browser σας, ώστε να μπλοκάρει τη χρήση αυτών των cookies η Ιστοσελίδα ή ορισμένα τμήματα αυτής δεν θα λειτουργούν.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Τα στατιστικά cookies μας δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των διάφορων λειτουργιών του site μας ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία που προσφέρουμε.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν τα Google Analytics, Hotjar, Skroutz Analytics, Facebook Pixel, Pinterest Tag.

ΔΙΑΦΟΡΑ

Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται από υπηρεσίες τρίτων για διάφορες λειτουργίες όπως αλληλεπίδραση με κοινωνικά δίκτυα, χάρτες, κτλ. Χωρίς αυτά οι επιπλέον λειτουργίες δεν θα είναι διαθέσιμες.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν τα Google Maps, AddThis social/share buttons, SnapWidget / Instagram widget.