Instagram Marketing: 4 δοκιμασμένες πρακτικές που φέρνουν πωλήσεις!

Το Instagram αποτελεί αναμφίβολα μία ιδιαίτερα δημοφιλή social media πλατφόρμα, την οποία κάθε επιχείρηση μπορεί να αξιοποιήσει προς όφελός της. Μέσω αυτού μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας, να χτίσετε μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα κάνοντας brand awareness και φυσικά να προσελκύσετε νέους πελάτες. Το Instagram Marketing κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο άλλωστε σε κάθε σύγχρονη Digital Marketing στρατηγική, και το προτιμούν ιδιαίτερα τα eshop αλλά και οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της παροχής υπηρεσιών. 

Για να αξιοποιήσετε ωστόσο το Instagram για την επιχείρησή σας, θα χρειαστείτε συνέπεια, συνέχεια, αφοσίωση αλλά και να ακολουθήσετε μια σειρά από δοκιμασμένες και πετυχημένες πρακτικές μάρκετινγκ, που αποφέρουν καρπούς (και έσοδα). 

Ας δούμε 4 Instagram best practices που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες, άμεσα! 

#1 – Υψηλής ποιότητας γραφικά 

 

 

Το Instagram είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που κυριαρχεί η εικόνα. Για να καταφέρετε συνεπώς να κεντρίσετε τα βλέμματα και την προσοχή των χρηστών πρέπει να επενδύσετε σε φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ανάλυσης, σε γραφικά με έντονα και ζωηρά χρώματα και σε πρωτογενές περιεχόμενο. Αποφύγετε τις stock φωτογραφίες και προτιμήσετε εικόνες και βίντεο που έχετε δημιουργήσει εσείς και αφορούν αποκλειστικά το δικό σας brand. Αντίστοιχα, δώστε προτεραιότητα σε γραφικά όπως infographic, carousel, αλλά και σύντομα βίντεο τα οποία επίσης έχετε αναθέσει σε κάποιον επαγγελματία γραφίστα και ξεχωρίζουν για την αυθεντικότητα τους. Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσετε να χτίσετε τη δική σας εικόνα στο Instagram και οι χρήστες να ταυτιστούν με αυτήν. 

#2 – Τα reels που τα «σπάνε»

 

 

Τα reels είναι η νέα «τρέλα» που κατακλύζει όλους τους λογαριασμούς στο Instagram. Πρόκειται για σύντομα βίντεο, η θεματολογία των οποίων μπορεί να ποικίλει. Το βασικό χαρακτηριστικό τους ωστόσο είναι πως είναι ελκυστικά, σχεδόν… εθιστικά και άκρως παιχνιδιάρικα. Δημιουργήστε reels και μεταφορτώστε τα στο Instagram, διατηρώντας μια συνέπεια και μια συνέχεια. Μέσα από αυτά τα βίντεο θα αυξήσετε τις πιθανότητες να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες που δεν σας ακολουθούν και να τους πείσατε να γίνουν followers του brands σας και φυσικά πελάτες σας! 

#3 – Επικεντρωθείτε στο κοινό σας

 

 

Το Instagram δεν πρέπει να το αντιμετωπίσετε απλώς ως μια πλατφόρμα στην οποία θα μεταφορτώνετε διαρκώς περιεχόμενο. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να αφουγκραστείτε το κοινό σας. Απαντήστε στα σχόλια, σε τυχόν απορίες, σε μηνύματα που λαμβάνετε αλλά και σε κάθε άλλη αναφορά που κάνουν οι χρήστες για εσάς. Δείξτε ότι είστε εκεί για να τους ακούσετε και να ικανοποιήσετε τα αιτήματά τους. Μια έξυπνη μέθοδος είναι να συγκεντρώνετε όλες τις απορίες που υποβάλλουν οι χρήστες και να τις απαντάτε μέσα από ένα live στο Instagram. Επίσης, μπορείτε και εσείς να ζητήσετε από τους χρήστες να εκφράσουν την άποψή τους, μέσα από δημοσκοπήσεις στα stories σας. Με τον τρόπο αυτό από απλοί χρήστες θα μετατραπούν σε πιστοί πελάτες για το brand σας. 

#4 – Μην ξεχνάτε τα Instagram Ads

 

 

Τα Instagram Ads εξελίσσονται διαρκώς και πλέον αποτελούν ένα ιδιαίτερα πολύτιμο εργαλείο προβολής. Σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε το κατάλληλο για την επιχείρησή σας κοινό και να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας σε χρήστες που είναι πιο πιθανό να προβούν σε αγορές. Κατά συνέπεια κάθε ευρώ που ξοδεύετε για διαφήμιση στο Instagram πιάνει τόπο, ενώ μπορείτε ανά πάσα στιγμή να έχετε πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία απόδοσης των διαφημίσεών σας και να προχωράτε σε τροποποιήσεις / αλλαγές που βελτιστοποιούν τα αποτελέσματα της εκστρατείας σας! 

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×