Μύθοι και αλήθειες για την online διαφήμιση

Η online διαφήμιση αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια κάθε σύγχρονου brand, που θέλει να παραμείνει ανταγωνιστικό και να προσελκύσει πελάτες. Μέσω αυτής μια επιχείρηση μπορεί να προσελκύσει πιθανούς νέους πελάτες, να αυξήσει τις πωλήσεις της και να χτίσει μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα. Παρά το γεγονός πως η διαδικτυακή διαφήμιση είναι το πλέον σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο προβολής που έχουν στη διάθεσή τους σήμερα οι επιχειρήσεις, υπάρχουν ακόμη ορισμένα brands που βλέπουν με διστακτικότητα τις online ads και δεν επενδύουν σε αυτές.

Αρκεί ωστόσο να αναλογιστεί κανείς πως σήμερα τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη επενδύουν δισεκατομμύρια στη διαδικτυακή διαφήμιση για να αντιληφθεί πόσο πίσω μένει μια επιχείρηση που δεν «τρέχει» online διαφημίσεις.

Ποιοι είναι όμως οι μεγαλύτεροι μύθοι γύρω από την online διαφήμιση, τους οποίους πιστεύουν μέχρι και σήμερα ορισμένα brands; 

#1 – Κοστίζουν ακριβά 

 

 

Ο πρώτος μύθος που κυκλοφορεί για τις διαδικτυακές διαφημίσεις είναι πως κοστίζουν ακριβά. Η αλήθεια ωστόσο διαφέρει αρκετά. Οι online διαφημίσεις θεωρούνται σήμερα ένας εξαιρετικά οικονομικός και αποδοτικός τρόπος προβολής μιας επιχείρησης. Ακριβώς χάρη στα εργαλεία που διαθέτουν, μας δίνουν πρόσβαση σε στατιστικά και δεδομένα με τα οποία έχουμε πάντα μια πλήρη εικόνα για το τι μας αποφέρει κάθε ευρώ που ξοδεύουμε σε online ads. Παράλληλα, μπορούμε εμείς να ορίσουμε το budget μας και να δαπανήσουμε όσα χρήματα επιθυμούμε κάθε φορά. Συνεπώς, οι διαδικτυακές διαφημίσεις δεν κοστίζουν ακριβά, αλλά αντίθετα μας παρέχουν την ευελιξία που χρειάζεται κάθε σύγχρονο brand ώστε να μπορεί με άνεση να τις συμπεριλάβει στην digital marketing στρατηγική του.  

#2 – Είναι ενοχλητικές 

 

 

Ένας ακόμη μύθος γύρω από τις online διαφημίσεις είναι πως πρόκειται για ενοχλητικές διαφημίσεις. Ούτε αυτό ωστόσο ισχύει. Οι διαφημίσεις που προβάλλονται στο διαδίκτυο μπορεί να είναι πλήρως στοχευμένες. Αυτό σημαίνει πως το διαφημιστικό μήνυμα ενός brand προβάλλεται στο κατάλληλο κάθε φορά κοινό. Οι χρήστες που βλέπουν μια online διαφήμιση είναι πολύ πιθανό να πατήσουν πάνω της, αναζητώντας περισσότερες πληροφορίες. Οι online διαφημίσεις μπορεί να είναι εξαιρετικά ελκυστικές και ενδιαφέρουσες, ενώ μέσω αυτών μια επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να βρει πιθανούς μελλοντικούς πελάτες και να τους προσελκύσει άμεσα.

#3 – Δεν αποδίδουν 

 

 

Ο τρίτος μύθος γύρω από τις online διαφημίσεις είναι αυτός που ισχυρίζεται πως πρόκειται για μία μέθοδο προβολής όχι και τόσο αποδοτική. Ωστόσο η αλήθεια, και σε αυτή την περίπτωση, είναι εντελώς διαφορετική. Οι online διαφημίσεις θεωρούνται σήμερα ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος προβολής ενός brand. Αξιοποιώντας τα στατιστικά στοιχεία, τα δεδομένα από τη συμπεριφορά των χρηστών αλλά και τα αποτελέσματα από την κάθε διαδικτυακή εκστρατεία προβολής ένα brand είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται καλύτερα το κοινό του και να εφαρμόζει τις βέλτιστες πρακτικές προσέλκυσής του. «Τρέχοντας» online διαφημίσεις μια επιχείρηση θα δει άμεσα τη διαφορά, τόσο στο κομμάτι της προβολής και της ανάδειξης της εταιρικής ταυτότητάς της όσο και ως προς το σκέλος των εσόδων της.

#4 – Αφορούν μόνο νέους 

 

 

Ένας ακόμη μύθος γύρω από τις διαδικτυακές διαφημίσεις είναι αυτός που θέλει τα online ads να απευθύνονται μόνο σε νέους. Αυτός ο μύθος μάλιστα κάνει πολλές μικρές ή μικρομεσαίες επιχειρήσεις να μην επενδύουν τα μέγιστα στις online διαφημίσεις, εκτιμώντας πως δεν μπορούν να προσελκύσουν το κοινό που τους ενδιαφέρει. Η αλήθεια ωστόσο είναι πως οι διαδικτυακές διαφημίσεις μας δίνουν τη δυνατότητα να απευθυνθούμε σε όποια ηλικιακή ομάδα επιθυμούμε. Έχουμε τη δυνατότητα μάλιστα να στοχεύσουμε χρήστες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και να δούμε το κάθε ευρώ που ξοδεύουμε να πιάνει άμεσα τόπο.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×