Ψηφιακός μετασχηματισμός: Πώς θα απογειώσει την επιχείρησή σας

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, γνωστός και ως “digital transformation”, αποτελεί το μεγάλο βήμα που οφείλει να κάνει κάθε σύγχρονη επιχείρηση, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική και βιώσιμη. Ζητούμενο ωστόσο δεν είναι μόνο το να προχωρήσει ένα brand στον ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό του, αλλά και το να το πράξει σωστά. Για αυτό είναι πολύ σημαντικό να ζητηθεί η συνδρομή επαγγελματιών, με εμπειρία και κατάρτιση, που μπορούν να προσδιορίσουν με ακρίβεια όλες τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται για την εκάστοτε επιχείρηση. 

Σε κάθε περίπτωση ωστόσο η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, που εξελίσσεται με αλματώδεις ρυθμούς ανάπτυξης, θεωρείται κάτι παραπάνω από επιβεβλημένη. Μάλιστα, ακόμη και εάν μια επιχείρηση έχει κάνει τα πρώτα, «βρεφικά», της βήματα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, για να παραμείνει ανταγωνιστική πρέπει να αυξήσει τους ρυθμούς της και να κινηθεί ταχύτατα. Οι καταναλωτές έχουν στρέψει πλέον την προσοχή τους στα νέα μέσα και στην τεχνολογία. Επιδιώκουν την διαδικτυακή επικοινωνία με τα brands, προχωρούν σε ψηφιακές αγορές και ξοδεύουν τον περισσότερο από τον ελεύθερο χρόνο τους online, για να ψυχαγωγηθούν και να κοινωνικοποιηθούν.

Πώς μπορεί λοιπόν ο ψηφιακός μετασχηματισμός να «απογειώσει» μια επιχείρηση και να τη βοηθήσει να χτίσει μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα, στον νέο ψηφιακό κόσμο που έχει διαμορφωθεί και εξελίσσεται συνεχώς; 

Μια νέα ψηφιακή εκδοχή 

 

 

Το digital transformation μιας επιχείρησης πρακτικά περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας νέας ψηφιακής εκδοχής της εταιρίας. Είτε πρόκειται για ένα σύγχρονο και λειτουργικό eshop, είτε για την ανάπτυξη ενός application ή μια δυναμικής ιστοσελίδας, το σίγουρο είναι πως η κάθε επιχείρηση που προχωράει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της αποκτά ένα “digital tween”, αισθητά ωστόσο πιο αναβαθμισμένο. Μεταβαίνοντας στον κόσμο του διαδικτύου μια εταιρία αποκτά άμεση πρόσβαση σε μια σειρά από οφέλη όπως:

-Περισσότερα έσοδα 

-Μεγαλύτερη αυτοματοποίηση [και λιγότερα λάθη]

-Καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες

-Καλύτερη επικοινωνία με τους προμηθευτές / συνεργάτες 

-Πιστούς πελάτες 

-Ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία 

Digital Transformation: Τι να προσέξετε 

 

 

Αυτό που πρέπει να έχει ωστόσο κατά νου το κάθε brand που προχωράει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του είναι η σωστή οργάνωση και η ολοκληρωμένη μετάβαση στον διαδικτυακό κόσμο. Ζητούμενο δεν είναι απλώς η δημιουργία μιας σύγχρονης ιστοσελίδας ή η αναβάθμιση ενός απαρχαιωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί μια ολοκληρωμένη έρευνα και καταγραφή των αναγκών της κάθε επιχείρησης. 

Απαντώντας σε ερωτήματα όπως ποιο είναι το διαθέσιμο budget, ποια ψηφιακά κανάλια θα αξιοποιηθούν, τι είδους digital marketing στρατηγική θα εφαρμοστεί, ποια ψηφιακά εργαλεία θα προτιμηθούν καθώς και το ποιος θα αναλάβει την ψηφιακή μετάβαση, μια επιχείρηση αποκτά μια σαφώς πιο ολοκληρωμένη και σφαιρική εικόνα για το digital transformation plan που πρέπει να ακολουθήσει. 

Παράλληλα, μεγάλη βαρύτητα πρέπει να δοθεί και στο brand development, το οποίο περιλαμβάνει όλες εκείνες τις ενέργειες που βοηθούν μια επιχείρηση να χτίσει ισχυρή εταιρική ταυτότητα, να καθιερωθεί στην συνείδηση των καταναλωτών και παράλληλα να αναπτύξει μια σχέση αλληλοεκτίμησης και επικοινωνίας μαζί τους, σε βάθος χρόνου. 

Συνεπώς, του ψηφιακού μετασχηματισμού πρέπει να έχει προηγηθεί μια εμπεριστατωμένη έρευνα και καταγραφή των αναγκών μιας επιχείρησης και να έχει σχεδιαστεί βήμα, βήμα και με ιδιαίτερη επιμέλεια η στρατηγική digital marketing που θα ακολουθηθεί, προκειμένου η επένδυση στο digital transformation να αποφέρει άμεσα, και ορατά αποτελέσματα. 

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×