Tips για σωστές και επιτυχημένες display διαφημίσεις

Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες.

 

Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες. Με τη συνεχή εξέλιξη στον κόσμο της online προβολής, τώρα ενσωματώνει ένα ολόκληρο φάσμα τεχνολογίας από διαφημίσεις βίντεο σε δυναμικές διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων. Με αυτό τον τρόπο, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να σχεδιάσετε μια διαφήμιση που θα προσελκύει όσους περισσότερους πελάτες γίνεται. Εύκολο; 

Λοιπόν, όχι και τόσο. Τόσο οι γραφίστες όσο και οι marketers πρέπει να κάνουν πολλή δουλειά στο σχεδιασμό και στο περιεχόμενο της διαφήμισης, έτσι ώστε να κερδίσει το κοινό, επομένως και κλικ, πελάτες, brand κ.α.

 

Πάμε να δούμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις display διαφημίσεις.
 

Σχεδίαση μιας διαφήμισης Δικτύου Προβολής 

Ο σχεδιασμός των διαφημίσεων μπορεί να είναι μια αρκετά δύσκολη διαδικασία. Θέλετε να σχεδιάσετε κάτι που να είναι αισθητικά ευχάριστο, λειτουργικό και να εξυπηρετεί τους σκοπούς σας. Αλλά, πρέπει επίσης να ανταποκρίνεται και σε συγκεκριμένα κριτήρια. Τα κριτήρια περιλαμβάνουν:

  • Το Λογότυπο Εταιρείας
  • Ένα CTA(κουμπί παρότρυνσης για δράση) 
  • Χρώματα 
  • Σχετικές εικόνες 
  • Αποτελεσματικό περιεχόμενο 

Το CTA είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό μέρος της διαφήμισης. Έχετε δει πιθανώς CTA σχεδόν σε κάθε ιστότοπο που επισκέπτεστε. Είναι αυτό το μεγάλο κουμπί που πέφτει πάνω το μάτι σας στην Ad. Το CTA θα σας μεταφέρει συνήθως σε μια σελίδα επικοινωνίας για να πάρετε τηλέφωνο ή να συμπληρώσετε μία φόρμα επικοινωνίας ή να πραγματοποιήσετε μία αγορά. Το CTA πρέπει να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη διαφήμιση, να είναι δηλαδή το επίκεντρο της διαφήμισης. Τα χρώματα πρέπει να είναι συνήθως διαφορετικά, καθιστώντας τα ζωντανά σε σχέση με την υπόλοιπη διαφήμιση.

 

Κάτι που ίσως δεν γνωρίζετε: 

Τα χρώματα έχουν στην πραγματικότητα ψυχολογική επίδραση στον εγκέφαλο, δημιουργώντας δηλαδή διαφορετικά συναισθήματα και αντιδράσεις. Θα ήταν καλύτερο να κάνετε κάποια έρευνα σχετικά με τα συναισθήματα που θέλετε να μεταφέρετε στη διαφήμισή σας. Παρακάτω αναφέρουμε κάποιες από τις ψυχολογικές επιπτώσεις των χρωμάτων.

Κόκκινο - Δημιουργεί μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης, η οποία θα ήταν ιδανική για πωλήσεις.

Μπλε - Συχνά συνδέονται με το νερό, την ειρήνη και την ηρεμία. Ιδανικό για συντηρητικές μάρκες.

Πράσινο - σχετίζεται με την υγεία, την εξουσία και τη φύση. Το πράσινο πράγματι διεγείρει την αρμονία στον εγκέφαλό σας και μπορεί να οδηγήσει σε ενθαρρυντική αποφασιστικότητα.

Μωβ - συνώνυμο με δικαιώματα, σοφία και σεβασμό. Το μωβ μπορεί συχνά να θεωρηθεί κατάλληλο για προϊόντα ομορφιάς και αντιγήρανσης.

Περιεχόμενο της διαφήμισης 

Οι display διαφημίσεις χρειάζονται ένα συναρπαστικό κείμενο για να οδηγήσουν το κοινό στο να κάνει κλικ. Χρειάζεστε δηλαδή ένα σύντομο και συνοπτικό κείμενο που να είναι ενεργό και ενδιαφέρον. Για να γίνει αυτό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε πει στο κοινό σας τι ακριβώς θέλετε να κάνουν. Όπως για παράδειγμα: Αναβαθμίστε την κουζίνα σας σήμερα!

Αυτό είναι σύντομο, λέει στον αναγνώστη να «αναβαθμίσει», δηλαδή να αγοράσει τις υπηρεσίες κουζίνας σας και τους λέει επιπλέον πότε πρέπει να το κάνουν, δηλαδή «σήμερα». Αναφέρει επίσης τι κάνει η εταιρεία σας - αναβάθμιση της κουζίνας, υπονοώντας ότι κάνετε εγκαταστάσεις κουζίνας.

Μπορείτε να ξεδιπλώσετε το περιεχόμενο για να το κάνετε πιο ενδιαφέρον, αρκεί να το κρατάτε ξεκάθαρο! Θυμηθείτε, η αποστολή σας είναι να προσελκύσετε το κοινό να κάνει κλικ σε αυτή τη διαφήμιση, τίποτα άλλο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχετικά Άρθρα
Discovery Ads: Η νέα δυνατότητα των Google Ads
Discovery Ads: Η νέα δυνατότητα των Google Ads

Τον περασμένο Μάιο η Google στο ετήσιο Google Marketing Live event ανακοίνωσε πάρα πολλές νέες λειτουργίες και εργαλεία που θα βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν περισσότερους εν δυνάμει πελάτες online. Ανάμεσα σε αυτές τις ανακοινώσεις ήταν και ένας νέος τύπος διαφήμισης Discovery Ads, ο οποίος δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να αναδείξουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους σε νέα κοινά στα συνεργαζόμενα δίκτυα της Google.

13 Απρ 2022
Mobile-first indexing
Mobile-first indexing

Πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών αναζητεί στην Google χρησιμοποιώντας mobile συσκευές. Μέχρι στιγμής η Google κατατάσσει την κάθε σελίδα λαμβάνοντας υπόψιν την desktop version της σελίδας.

16 Μάι 2022
Τι είναι τα Google Shopping Ads;
Τι είναι τα Google Shopping Ads;

Το πολύτιμο εργαλείο διαδικτυακής προώθησης των προϊόντων κάθε επιχείρησης που θα σας λύσει τα χέρια.

16 Μάι 2022
 Πως επηρεάζει η πραγματικότητα των Social Media την επιχείρηση μου;
Πως επηρεάζει η πραγματικότητα των Social Media την επιχείρηση μου;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα κάθε σύγχρονης επιχείρησης.

16 Μάι 2022
14 tips για Χριστουγεννιάτικο marketing!
14 tips για Χριστουγεννιάτικο marketing!

Από Χριστουγεννιάτικα #Hashtags, διακοσμητικά emoji μέχρι ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς!

13 Μάι 2022
 Το Marketing αλλάζει: Τα πιο σημαντικά trends για το 2020!
Το Marketing αλλάζει: Τα πιο σημαντικά trends για το 2020!

Τι νέο φέρνει το νέο έτος μαζί του για τον κλάδο του Marketing, των digital media και της ψηφιακής επικοινωνίας!

13 Μάι 2022
 Λόγοι για να μην επιλέξεις ένα φθηνό e-shop
Λόγοι για να μην επιλέξεις ένα φθηνό e-shop

Φτηνό e-shop που εύχεσαι να πουλήσει ή σωστό E-SHOP που πουλάει; Η επιλογή δική σου.

16 Μάι 2022
 Tips για σωστές και επιτυχημένες display διαφημίσεις
Tips για σωστές και επιτυχημένες display διαφημίσεις

Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες.

16 Μάι 2022

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×