8 Βασικά Πλεονεκτήματα Κατασκευής Eshop

8 Βασικά Πλεονεκτήματα Κατασκευής Eshop
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πλέον εδραιωθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών και εκτινάχθηκε στην εποχή του Covid-19.

αρακάτω έχουμε καταγράψει 8 βασικά πλεονεκτήματα κατασκευής eshop. Διαβάζοντας το παρακάτω άρθρο, θα κατανοήσετε απόλυτα τους λόγους που ένα eshop υπερτερεί του παραδοσιακού φυσικού καταστήματος.

1. Κανένας γεωγραφικός περιορισμός

Ένα φυσικό κατάστημα, είναι περιορισμένο στο κοινό που απευθύνεται, από την γεωγραφική ακτίνα στην οποία βρίσκεται. Έχοντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείς να απευθύνεις το προϊόν ή την υπηρεσία σου, κυριολεκτικά σε ολόκληρο τον κόσμο.

2. Αποκτάς συνεχώς νέους πελάτες, όσο το eshop σου εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης

Ένα φυσικό κατάστημα εξαρτάται μόνο από το branding και τις δημόσιες σχέσεις. Ωστόσο, έχοντας ένα eshop πέρα από αυτούς τους 2 παράγοντες, μπορείς να αποκτήσεις και πελάτες από τις μηχανές αναζήτησης. Είναι σύνηθες το φαινόμενο όπου χρήστες ακολουθώντας έναν σύνδεσμο στις μηχανές αναζήτησης, να οδηγούνται σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν έχουν επισκεφθεί ξανά. Αυτός ο επιπλέον παράγοντας επισκεψιμότητας, μπορεί να γίνει η κινητήριος δύναμη μίας ηλεκτρονικής επιχείρησης.

3. Χαμηλότερα Κόστη

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα ενός eshop είναι τα σημαντικά χαμηλότερα λειτουργικά κόστη. Ένας μέρος αυτού του κόστους μπορεί να μετατρέψει τις τιμές των προϊόντων ή υπηρεσιών σου σε πιο ανταγωνιστικές.

4. Ευκολότερη πλοήγηση των χρηστών για αγορά

Έχοντας ένα σύγχρονο eshop τελευταίας τεχνολογίας, ένας υποψήφιος πελάτης μπορεί να αναζητήσει το προϊόν ή την υπηρεσία που ψάχνει με το πάτημα λίγων clicks. Επιπρόσθετα υπάρχουν πολλές λειτουργίες και μέθοδοι που με αυτόματο τρόπο το eshop μπορεί να θυμάται τις προτιμήσεις ενός χρήστη και να του προτείνει τα κατάλληλα προϊόντα, οδηγώντας σε περισσότερες και πιο ποιοτικές πωλήσεις.

5. Εκμηδενίζεις τον χρόνο και το κόστος της μεταφοράς ενός πελάτη στο φυσικό κατάστημα

Δεν είναι λίγες οι φορές όπου ένας πελάτης θα κάνει πολλά χιλιόμετρα για να βρεθεί στο αγαπημένο του φυσικό κατάστημα. Ένα eshop, επιτρέπει στον πελάτη να επισκεφθεί το αγαπημένο του κατάστημα μόνο με μερικά clicks και από την άνεση του χώρου του.

6. Δυνατότητα σύγκρισης τιμών

Υπάρχουν πάρα πολλά διαδικτυακά marketplaces, τα οποία δίνουν στον χρήστη την δυνατότητα να συγκρίνει τιμές για ένα προϊόν που τον ενδιαφέρει. Το να έχεις την δυνατότητα να εμφανίσεις τα προϊόντα σου στις συγκεκριμένες εφαρμογές, έχει τεράστια οφέλη για την επιχείρησή σου.

7. Παροχή περισσότερων πληροφοριών

Σε ένα φυσικό κατάστημα η πληροφορία για 1 προϊόν είναι αρκετά περιορισμένη (συνήθως είναι απλά μια τιμή). Έχοντας ένα eshop, μπορείς να δώσεις στον χρήστη όλη την απαραίτητη και χρήσιμη πληροφορία που χρειάζεται, ώστε να καταλήξει άμεσα στην αγορά των προϊόντων σου.

8. Παραμένεις ανοιχτός 24/7

Ένα φυσικό κατάστημα περιορίζεται πάντα στο χρόνο λειτουργίας του. Έχοντας όμως ένας eshop, το κατάστημα σου παραμένει ανοιχτό 24/7, 365 μέρες το χρόνο, δίνοντας έτσι το περιθώριο στους χρήστες να πραγματοποιήσουν μία αγορά ακόμα και στις 3 τα ξημερώματα. Όσο περισσότερο είσαι διαθέσιμος σε υποψήφιους πελάτες, τόσο περισσότερο θα ενισχύσεις τα έσοδα της επιχείρησής σου.

Αν σε ενδιαφέρει να επενδύσεις σε ένα επαγγελματικό e-shop και να εκτινάξεις τα κέρδη της επιχείρησης σου, μίλα με έναν επαγγελματία account manager της qualityweb!