Κορωνοϊός: Πώς να θωρακίσετε διαφημιστικά την επιχείρησή σας!

Ο κορωνοϊός, η πανδημία που έχει “χτυπήσει” δεκάδες χώρες του πλανήτη, εκτός από παγκόσμια υγειονομική κρίση αποτελεί και ένα σοβαρό πλήγμα για τον επιχειρηματικό κόσμο. Μπροστά στη λαίλαπα των αλυσιδωτών αντιδράσεων που προκαλεί στο επιχειρείν ο κορωνοϊός, αλλά και τις νέες καταναλωτικές συνήθειες που ανέκυψαν, οι επιχειρήσεις μπορούν να θωρακιστούν, να διατηρήσουν την ψηφιακή τους παρουσία και φυσικά να αμυνθούν εφαρμόζοντας μια σειρά από αποδοτικές πρακτικές digital marketing. 

Οι επιπτώσεις του κορωνοϊού στην ελληνική αγορά
 Στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού αλλά και των μέτρων για την αντιμετώπισή του, οι επιχειρήσεις μπορούν να βρουν τη θέση τους, να παραμείνουν ζωντανές και να προετοιμαστούν για την επόμενη ημέρα. Όπως έχει αποδείξει άλλωστε η ιστορία, πρόκειται για μια παροδική κατάσταση η οποία αργά ή γρήγορα θα ανατραπεί και οι ατμομηχανές της οικονομίας θα πάρουν και πάλι μπρος. Ωστόσο, στην παρούσα φάση, οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί έχουν δημιουργήσει και νέες απαιτήσεις και καταναλωτικές συνήθειες, στις οποίες οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμοστούν και να κρατήσουν αναμμένη την επιχειρηματική τους φλόγα.

 

Το νέο περιβάλλον
 Το γεγονός ότι οι πολίτες έχουν περιορίσει τις μετακινήσεις τους σε συνδυασμό με την προσωρινή αναστολή λειτουργίας δεκάδων επιχειρήσεων, έχει δημιουργήσει μια νέα πραγματικότητα, στην οποία το digital marketing φαίνεται να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Τι είναι αυτό λοιπόν που αλλάζει πρακτικά στην αγοραστική συμπεριφορά του Ελληνικού κοινού; Πολύ απλά, το γεγονός ότι ακόμη περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται πλέον στο ψηφιακό εμπόριο. Οι χρήστες που χρησιμοποιούν πλέον το διαδίκτυο θα αυξηθούν αισθητά ενώ ακόμη και αυτοί που ούτως ή άλλως περνούσαν αρκετές ώρες online, θα αυξήσουν δραματικά τον χρόνο που περνούν μπροστά στα κινητά, τα tablets και τα laptops τους. Συνεπακόλουθα, δημιουργείται ένα μεγάλο αγοραστικό κοινό το οποίο βρίσκεται περισσότερες ώρες της ημέρας online, κλεισμένο μέσα στα σπίτια του, και το οποίο θα εκτονωθεί μέσω διαδικτυακών αγορών σε αγαθά, προϊόντα και υπηρεσίες.

 

Αυτή η νέα πραγματικότητα αποτελεί γόνιμο έδαφος για κάθε επιχείρηση που διαθέτει e-shop, ή ακόμη και για τις επιχειρήσεις που μπορούν να μεταπηδήσουν γρήγορα στο νέο ψηφιακό περιβάλλον και να επενδύσουν στη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων. Άλλωστε, το γεγονός ότι αναμένεται να σημειωθεί αύξηση των ψηφιακών αγορών μόνο απαρατήρητο δεν μπορεί να περάσει. Οι επιχειρήσεις μπορούν να θωρακιστούν αναπτύσσοντας ολοκληρωμένες διαδικτυακές digital marketing καμπάνιες, να προβάλλουν με τη χρήση των νέων μέσων επικοινωνίας (Facebook Ads, Google Ads, Google Shopping Lists) τα προϊόντα και το ψηφιακό τους κατάστημα και φυσικά να δώσουν κίνητρα στους καταναλωτές να προχωρήσουν σε online αγορές. Με τον τρόπο αυτό, μπορούν να διατηρήσουν μια σημαντική πηγή εσόδων, να αυξήσουν τις online πωλήσεις τους ή να αποκτήσουν τις πρώτες διαδικτυακές πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών τους, δημιουργώντας e-shops.

 

Online διαφήμιση
Η αύξηση της χρήσης του διαδικτύου αλλά και η ανάγκη για ψηφιακή υποστήριξη των καταναλωτών δημιουργεί πλέον το κατάλληλο περιβάλλον για κάθε επιχείρηση ώστε να επενδύσει σε ένα ισχυρό και πλήρως ανεπτυγμένο e-shop. Η online διαφήμιση αποτελεί ένα ισχυρό όπλο που (και στην παρούσα χρονική στιγμή) μπορεί να αξιοποιηθεί από κάθε επιχείρηση για να επεκτείνει τη φήμη του brand της, να προσελκύσει νέους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις και τον τζίρο της. Μέσω της διαδικτυακής προβολής, η οποία μπορεί να είναι στοχευμένη και με μετρήσιμα αποτελέσματα, οι επιχειρήσεις μπορούν να απευθυνθούν πλέον στην πλειοψηφία των πολιτών που παραμένουν στα σπίτια τους μπροστά από τις ψηφιακές τους οθόνες και περνούν την ημέρα τους κάνοντας scroll down στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρακολουθώντας βίντεο στο YouTube ή διαβάζοντας άρθρα και πραγματοποιώντας αναζητήσεις online.

 

Η online διαφήμιση μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά μια επιχείρηση να προσελκύσει νέους πελάτες, μιας και η δεξαμενή των online χρηστών έχει αυξηθεί δραματικά. Παράλληλα, τώρα περισσότερο από ποτέ υπάρχει αδήριτη ανάγκη για ψηφιακή υποστήριξη του καταναλωτικού κοινού. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επενδύσουν μέσω της online διαφήμισης στο να προσελκύσουν δυνητικούς πελάτες, να τους βοηθήσουν να βρουν πληροφορίες για πράγματα που τους ενδιαφέρον και παράλληλα να απαντήσουν σε τυχόν απορίες ή προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Με τον τρόπο αυτόν χτίζεται και μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης η οποία θα παραμείνει και στη μετά κορωνοϊού εποχή.

 

Digital κοινωνική παρουσία
 Ταυτόχρονα, η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις επιχειρήσεις όχι μόνο για να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτουν αλλά και να στείλουν κοινωνικά μηνύματα στήριξης στους πολίτες που πλήττονται από τον κορωνοϊό. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ιστοσελίδες αλλά και τα e-shops των επιχειρήσεων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ευαισθητοποίηση των χρηστών σε ζητήματα που άπτονται της δημόσιας υγείας και ασφάλειας ενώ παράλληλα οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν με τη σειρά τους “μέτρα” για την ανακούφιση των πολιτών. Δωρεάν μεταφορές προϊόντων, ειδικές προσφορές και εκπτώσεις είναι μόλις μερικές από τις απλές κινήσεις που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση μέσω της online παρουσίας της ώστε να σταθεί στους καταναλωτές και τις ανάγκες τους στο νέο αυτό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί. Παράλληλα, κοινωνικά μηνύματα αλλά και εμψυχωτικά μηνύματα μπορούν επίσης να βοηθήσουν ουσιαστικά ένα brand στο να βελτιώσει την εικόνα του. Η online διαφήμιση μπορεί σίγουρα να λύσει τα χέρια μιας επιχείρησης και να τη βοηθήσει ώστε να μεταδώσει τέτοιου είδους μηνύματα στους χρήστες του διαδικτύου.

 

Στο νέο ψηφιακό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί ένα καλά θωρακισμένο ψηφιακό κατάστημα, μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική αλλά και προσεγμένες και αποφασιστικές κινήσεις επικοινωνίας και διαφήμισης μπορούν να βοηθήσουν ουσιαστικά κάθε επιχείρηση να παραμείνει ζωντανή, να χτίσει ένα ισχυρό brand, να προσελκύσει νέους πελάτες και φυσικά να είναι έτοιμη για την επόμενη ημέρα μετά τον κορωνοϊό.

Σχετικά Άρθρα
10 λόγοι που η τεχνητή νοημοσύνη θα κυριαρχεί στο Marketing το 2020
10 λόγοι που η τεχνητή νοημοσύνη θα κυριαρχεί στο Marketing το 2020

Η AI τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στον χώρο του Marketing και κερδίζει έδαφος μέρα με την μέρα!

 

07 Απρ 2022
5 τρόποι για να μην χάνετε πελάτες
5 τρόποι για να μην χάνετε πελάτες

Έχετε φτιάξει το site σας ανάλογα με τις τελευταίες τάσεις της αγοράς αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο; Δείτε μερικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να μην αποχωρούν οι επισκέπτες και να αυξηθεί ο χρόνος παραμονής τους ώστε να μπορέσετε να τους μετατρέψετε σε πελάτες της επιχείρησής σας.

 

08 Απρ 2022
9 λόγοι που η επιχείρηση σου χρειάζεται κατασκευή ιστοσελίδας
9 λόγοι που η επιχείρηση σου χρειάζεται κατασκευή ιστοσελίδας

Αν η επιχείρησή σου έχει επιβιώσει ως τώρα χωρίς ιστοσελίδα, μάλλον θα αναρωτιέσαι: Χρειάζομαι όντως μία ιστοσελίδα για την επιχείρησή μου; Ποιο είναι το όφελος αν η επιχείρηση μου βγάζει ήδη τα προς το ζην;

13 Απρ 2022
Γιατί πρέπει να επενδύσω σε ένα επαγγελματικό e-shop;
Γιατί πρέπει να επενδύσω σε ένα επαγγελματικό e-shop;

Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο e-shops υπάρχουν πολλά! Σχεδίασε ένα που θα ξεχωρίζει για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητά του

14 Απρ 2022
Διευρυμένες διαφημίσεις Google
Διευρυμένες διαφημίσεις Google

Οι διευρυμένες διαφημίσεις με κείμενο είναι η επόμενη γενιά των διαφημίσεων. Έχουν σχεδιαστεί για έναν κόσμο όπου κυριαρχούν οι κινητές συσκευές, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τόσο των χρηστών όσο και των διαφημιζόμενων. 

Παρέχουν μεγαλύτερο χώρο για το δημιουργικό σε σύγκριση με τις τυπικές διαφημίσεις με κείμενο και είναι σχεδιασμένες για βέλτιστη απόδοση σε κινητές συσκευές, ώστε να προσεγγίζετε τους δυνητικούς πελάτες όταν βρίσκονται εν κινήσει. 

08 Απρ 2022
Πώς να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις (direct booking) στις τουριστικές σας επιχειρήσεις.
Πώς να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις (direct booking) στις τουριστικές σας επιχειρήσεις.

Το tourism marketing θα απογειώσει την επιχείρησή σας, βοηθώντας να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις (direct booking).

Καθώς ο τουρισμός συνεχώς αυξάνεται στην Ελλάδα, και τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία όπως το booking, το tripadvisor κλπ κρατάνε ποσοστό από τις κρατήσεις που γίνονται μέσω αυτών, ήρθε η ώρα οι πιο μικρές τουριστικές επιχειρήσεις και τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία να αρπάξουν την ευκαιρία και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους αυξάνοντας τα direct bookings μέσα από τις ιστοσελίδες τους.

07 Απρ 2022
Πώς να Αυξήσετε τις Διαδικτυακές Πωλήσεις για την Επιχείρησή σας;
Πώς να Αυξήσετε τις Διαδικτυακές Πωλήσεις για την Επιχείρησή σας;

H αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο της επιχείρησής σας, σημαίνει αυτόματα και κόστος χρημάτων.

Η αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο της επιχείρησής σας, σημαίνει αυτόματα και κόστος χρημάτων. Δηλαδή ενδέχεται να δαπανήσετε χρήματα είτε για τις διαφημίσεις της επιχείρησης σας στη Google ή στο Facebook, είτε για ανάπτυξη καλού περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας ή στη σελίδα σας στο Facebook είτε για πολλές άλλες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Το θέμα είναι να βεβαιωθείτε ότι δεν σπαταλάτε χρόνο και χρήματα χωρίς να υπάρξει αύξηση των πωλήσεων σας. Πάμε λοιπόν να δούμε τι θα βοηθήσει πολύ στη μετατροπή των επισκεπτών σας, σε διαδικτυακούς πελάτες.

07 Απρ 2022

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×