Οι top 5 SEO τάσεις που κυριαρχούν το 2022

Το Search Engine Optimization [SEO] παραμένει ένας καθοριστικός παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη μίας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, και κατά συνέπεια και την οργανική επισκεψιμότητα. 

Κατά μια απλοποιημένη έννοια το SEO περιλαμβάνει όλες εκείνες τις ενέργειες που καθιστούν μια ιστοσελίδα «φιλική» προς τις μηχανές αναζήτησης. Αν και το SEO στον πυρήνα του παραμένει το ίδιο και φέτος, υπάρχουν κάποιες αλλαγές στις οποίες προχωρούν οι μηχανές αναζήτησης το 2022 και τις οποίες πρέπει να έχετε κατά νου αν θέλετε να έχετε μία ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο για την ιστοσελίδα ή το e-shop σας. 

Ας δούμε τα top 5 SEO trends του 2022 στα οποία αξίζει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή φέτος!

#1 – Ποιότητα του περιεχομένου

Ποιότητα του περιεχομένου

Το περιεχόμενο [γνωστό και ως content] συνεχίζει να αποτελεί έναν καθοριστικό παράγοντα για το SEO score μιας ιστοσελίδας. Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην ποιότητα του περιεχομένου μια ιστοσελίδας. 

Η Google επενδύει πλέον στο νέο μοντέλο AI, την τεχνολογία MUM που αποσκοπεί στο να κάνει πιο εύκολες τις αναζητήσεις των χρηστών απαντώντας σε σύνθετα ερωτήματα. Το 2022 είναι μια χρονιά που πρέπει να επενδύσετε ακόμη περισσότερο σε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που θα τροφοδοτεί τους αλγορίθμους της Google με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για την ιστοσελίδα σας. 

 

#2 – Συχνές ερωτήσεις Συχνές ερωτήσεις 

Δώστε απαντήσεις στις συχνές ερωτήσεις των χρηστών και «ανεβείτε» ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. 

Ένα SEO trend που καταγράφει σημαντική άνοδο το 2022. Πρακτικά, σε κάθε σελίδα ή άρθρο του website σας μπορείτε να συμπεριλάβετε ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα που θέτουν συνήθως οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης και να δώστε μία σύντομη αλλά περιεκτική απάντηση. Πρόκειται για ένα tipπου θα βελτιώσει αισθητά το SEO score σας. 

 

#3 – Λέξεις κλειδιά

Λέξεις κλειδιά

Οι λέξεις κλειδιά, το λεγόμενο keyword research, παραμένουν η «καρδιά» του SEO, μιας και σε αυτές στηρίζεται η παραγωγή του αντίστοιχου περιεχομένου. 

Ωστόσο η νέα τάση του 2022 θέτει ως προτεραιότητα την όσο το δυνατόν πιο σε βάθος χρήση των λέξεων – κλειδιών. Δώστε μεγαλύτερη βαρύτητα στις παρόμοιες λέξεις κλειδιά και στις παρεμφερείς αναζητήσεις και δημιουργήστε περιεχόμενο το οποίο περιλαμβάνει όσο το δυνατόν περισσότερες απ’ αυτές. Με τον τρόπο αυτό η Google θα εμφανίζει την ιστοσελίδα σας σε αρκετά περισσότερες παραλλαγές αναζητήσεων και θα αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητά σας. 

 

#4 – Μεγαλύτερα κείμενα 
copyeritting

Αν θέλετε καλύτερο SEO score το 2022 πρέπει να επενδύσετε στα μεγάλα σε έκταση κείμενα. Όσο πιο μεγάλο είναι ένα άρθρο και όσο περισσότερες πληροφορίες προσφέρει, τόσο πιο αξιόπιστο θεωρείται από τις μηχανές αναζήτησης. 

Προσοχή: Στόχος δεν είναι μόνο να έχετε ένα άρθρο 2.000 λέξεων χωρίς ωστόσο ουσιαστική πληροφορία. Πρέπει να προσφέρετε γνώσεις, χρήσιμες πληροφορίες και το κείμενό σας να είναι πρωτότυπο, προϊόν έρευνας και ενδελεχούς μελέτης. 

 

#5 – Mobile friendly

Mobile friendly

Επενδύστε στο να βελτιώσετε ακόμη περισσότερο την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας σε κινητές συσκευές. 

Όσο πιο γρήγορο και mobile friendly είναι το website σας, τόσο πιο ψηλά εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης. Πρόκειται για ένα trend που παραμένει στα top και το 2022, ενώ εξίσου σημαντικό είναι να βελτιώσετε τυχόν λάθη στην ιστοσελίδα σας, προσφέροντας μία όσο το δυνατόν καλύτερη και πιο γρήγορη εμπειρία πλοήγησης. 

Σχετικά Άρθρα
5 μυστικά του SEO που πρέπει να ξέρεις!
5 μυστικά του SEO που πρέπει να ξέρεις!

Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Google, κοίτα να έχεις μαζί σου και SEO..

16 Μάι 2022
Google BERT Update. Πώς επηρεάζει τον κόσμο του SEO;
Google BERT Update. Πώς επηρεάζει τον κόσμο του SEO;

Η Google λανσάρει νέο αλγόριθμο ώστε να “καταλαβαίνει” καλύτερα τις αναζητήσεις

13 Μάι 2022
ΕΠΤΑ ΑΠΛΑ ΛΑΘΗ SEO ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
ΕΠΤΑ ΑΠΛΑ ΛΑΘΗ SEO ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ

Οι μηχανές αναζήτησης Google μας βοηθούν να αποκτήσουμε νέους αναγνώστες και ακροατές για το περιεχόμενο μας, καθώς και για την επιχείρηση μας.

16 Μάι 2022
Οδηγός SEO για Αρχάριους Οδηγός
Οδηγός SEO για Αρχάριους Οδηγός

Η λέξη SEO είναι η συντομογραφία του Search Engine Optimization και αντιπροσωπεύει τις κατάλληλες πρακτικές που εφαρμόζονται για την ποιοτική και ποσοτική αύξηση της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων.

13 Μάι 2022
Το ακούσατε η Google ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές στο nofollow link attribute για πρώτη φορά εδώ και 14 χρόνια!
Το ακούσατε η Google ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές στο nofollow link attribute για πρώτη φορά εδώ και 14 χρόνια!

Η Google έχει δημιουργήσει αναταράξεις στον κόσμο του SEO , ανακοινώνοντας μεγάλες αλλαγές για το πως θα διαχειρίζεται πλέον ο αλγόριθμός της, τα nofollow links.

16 Μάι 2022
 Tips για σωστές και επιτυχημένες display διαφημίσεις
Tips για σωστές και επιτυχημένες display διαφημίσεις

Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες.

16 Μάι 2022
 Πως επηρεάζει η πραγματικότητα των Social Media την επιχείρηση μου;
Πως επηρεάζει η πραγματικότητα των Social Media την επιχείρηση μου;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα κάθε σύγχρονης επιχείρησης.

16 Μάι 2022
 Το Marketing αλλάζει: Τα πιο σημαντικά trends για το 2020!
Το Marketing αλλάζει: Τα πιο σημαντικά trends για το 2020!

Τι νέο φέρνει το νέο έτος μαζί του για τον κλάδο του Marketing, των digital media και της ψηφιακής επικοινωνίας!

13 Μάι 2022
14 tips για Χριστουγεννιάτικο marketing!
14 tips για Χριστουγεννιάτικο marketing!

Από Χριστουγεννιάτικα #Hashtags, διακοσμητικά emoji μέχρι ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς!

13 Μάι 2022
3+1 SEO tips για SEO friendly περιεχόμενο
3+1 SEO tips για SEO friendly περιεχόμενο

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του διαδικτύου και το SEO είναι ο τρόπος να το κάνεις ορατό στις μηχανές αναζήτησης.

15 Απρ 2022

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×